Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom użytkowników oprogramowania Allplan, przygotowaliśmy wygodne i kompleksowe rozwiązanie – Umowę Serwisową.
Podpisanie umowy gwarantuje m.in. aktualizacje programu Allplan oraz profesjonalne wsparcie techniczne.
Umowę serwisową można określić jako “abonament”, obejmujący coroczną aktualizację Allplan, pełną opiekę serwisową oraz specjalistyczne materiały szkoleniowe. Dodatkowymi przywilejami jest wygodny system zgłoszeń, pierwszeństwo obsługi, a także indywidualne konsultacje.
Każda kolejna wersja programu wyposażona jest w nowe funkcje i narzędzia. Jedną z głównych zalet Allplan jest jego ciągły rozwój. Wszystkie zmiany mają na celu usprawnienie pracy i zwiększenie wydajności. W programie pojawiają się coraz bardziej zaawansowane możliwości, przy jednoczesnym upraszczaniu jego obsługi. Nad aktualizacjami pracuje sztab inżynierów z wieloletnim doświadczeniem, którzy dostrzegają bieżące potrzeby konstruktorów i architektów. Regularna aktualizacja Allplan pozwala na pełne wykorzystywanie wszystkich możliwości programu.
Użytkownicy Allplan to często zapracowane osoby, które nie zawsze mają czas na odkrywanie możliwości nowych funkcji programu. Jest to niestety duża strata, bo każda nowość przekłada się na szybszą i wydajniejszą pracę. Dlatego dla wszystkich członków umowy serwisowej przygotowujemy szkolenia z programu, po każdej premierze. Dzięki temu, nie tracą oni czasu na samodzielną naukę, można w szybki sposób przyswoić wszystkie nowości.
Użytkownicy posiadający SSA mają ten komfort, że przechodząc każdą kolejną wersję programu, nie muszą zbyt dużo się uczyć. Coroczne szkolenie dla osób, które zdecydowały się na subskrypcję, są wystarczające, aby wykorzystywać wszystkie możliwości programu. Jeżeli jednak użytkownik Allplan zdecyduje się na aktualizację, np. dopiero po 5 latach, to zmiany będą już tak duże, że proces wdrażania znacznie się wydłuży.
Spotkaliśmy się wielokrotnie z takim pytaniem. Już od wielu lat technologia dynamicznie się rozwija, możemy więc zaobserwować, że starsze wersje programów przestają być kompatybilne z innymi rozwiązaniami. Po dłuższym czasie problemem staje się także zgodność sprzętu.
Program nie przestanie działać. Docelowo zakłada się, że oprogramowanie z powodzeniem może być wykorzystywane przez około 5 lat. Po mniej więcej tym czasie następuje wymiana sprzętu na taki, który jest wyposażony w nowy system operacyjny. Wówczas mogą pojawić się problemy ze zgodnością.
Obok wymienionych w poprzednich punktach korzyści i przywilejów, jakie niesie ze sobą podpisanie umowy, dodatkowo użytkownicy mogą liczyć na promocyjne ceny zakupu kolejnych licencji, dodatkowych opcji oraz zaawansowanych szkoleń.
Najczęściej użytkownicy podpisują umowę abonamentową na rok i cyklicznie ją przedłużają. W ramach składki użytkownicy oprogramowania otrzymują aktualizację do kolejnej wersji Allplan. Osoby chętne mogą także wziąć udział w bezpłatnym szkoleniu. Po roku trwania umowy można ją rozwiązać lub przedłużyć. Przedłużanie jest opłacalne, dlatego wielu członków regularnie podpisuje kolejne kontrakty. Głównymi powodami są wygoda, ale także korzystny w przypadku subskrypcji rachunek ekonomiczny.
Nie ma takiego obowiązku. Umowę należy wypowiedzieć z na 3 miesiące przed jej zakończeniem. Nasz dział handlowy zawsze przypomina o takiej i kontaktuje się celem ustalenia warunków kontynuacji bądź wypowiedzenia umowy.
Nie wyczerpaliśmy jeszcze wszystkich argumentów przemawiających za coroczną aktualizacją Allplan. Jednym z nich jest wsparcie techniczne – szybkie i proste w przypadku bieżących wersji. Cofnięcie się natomiast o kilka lat i rozwiązanie problemu starszej wersji może być problematyczne, a czasami wręcz niemożliwe. Technologia pędzi do przodu, konkurencyjność rośnie i jeżeli chcemy zachować swoją pewną pozycję na rynku, nie możemy pozostawać w tyle. Tylko świadcząc usługi na najwyższym poziomie, najszybciej jak jest to możliwe, mamy szanse być liderami. Regularna aktualizacja programu na pewno jest w drodze do perfekcji bardzo przydatna.
Michał Skwarczek
Dyrektor ds. handlowych
tel.: (+48) 534 259 958
michal.skwarczek@tmsys.pl
www.allbim.pl
Dział handlowy:
tel.: (+48) 12 312 19 05
info@allbim.pl
Oddział północ:
tel.: (+48) 59 333 00 95
polnoc@allbim.pl
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy. Szczegóły w polityce prywatności
Akceptuję